Helt underbar söndag.

Då Lilleman somnade mitt i maten igår så blev det en tidig kväll för han, vilket gjorde att det inte blev någon sovmorgon utan kl 6 hade vi ätit frukost och städat upp alla leksaker. Kl 7 så packade vi väskan med en engångsgrill korv med bröd och Festis och åkte till Ösmo för gå muskan runt. Hade en helt underbar dag i skogen där vi jagade Nellie kastade pinnar grillade och åt korv, hann även med att kasta macka i sjön. Även bygga barkbåtar och sjösätta vid dammluckorna i forsen var en höjdare. Men men med 100 meter kvar till bilen så stannar vi till vid sandstranden och kastar lite sten så precis när ja lutar mig ner för att plocka upp en sten ser jag i ögonvrån hur lilleman tar sats och springer rakt ut i sjön efter 1 meter slänger han sig raklång på mage i full fart springer jag ut och lyfter upp han från det iskalla vattnet upp kommer en skrattande unge och tyckte det var jätte kul som tur var så var vi nära bilen så det blev att klä av han alla blöta kläder och dra värmen på Max. Väl hemma blev det bara in och ta på varma kläder igen för att åka till Milles farmor och farfar och hjälpa till att rensa massa i skogen och grilla korv. Väl hemma blev det ett varmt bad efter det myser vi ner oss i soffan med godis.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0