Jadu va säger man

Mycket som hänt denna kväll men som sagt dags att se saker med andra ögon och låta hjärnan få jobba ist för hjärtat.

Hämtade lilleman från dagis för att bege oss ut till alhagen för att leka i forsen och låta Nellie springa av sig. Med strålande solsken blev det en riktigt lyckad promenad.








Väl hemma sen blev det mat för att sen krama kudden. 
Annat blev det för mig pappa kom förbi tillsammans med min bror för att fortsätta spackla i sovrummet, efter det blev det en fika för att sen ta en dusch.

Efter en lång och härlig dag och med ett leende på läpparna satte ja mig tillslut i soffan för att se på lite film dock så avslutas denna kväll i tårar då ett hyfsat nystartat kapitel i mitt liv, en nystart för min lilla familj tog slut då känslor försvunnit. 
Men men imorgon är en ny dag och nya möjligheter det gäller att ta vara och leva med dom man älskar och blir älskade av och som Albert Einstein en gång sa:

Livet är som att cykla. För att hålla balansen måste du fortsätta framåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0