Happy sunday!

Steg upp på morgonen
innan din dag var riktigt vaken
Woowow vilken härlig dag

lalalalalalala...
lalalalalalala...
lalalalalalala...

...Så kändes verkligen denna söndags morgon.
Efter en härlig avslutning på gårdagens fiske åkte jag och mina två bröder hem till mig för att äta och tillbringa tiden med dom man verkligen älskar och blir älskande av. 

Idag vaknade lilleman kl 6 och med hjälp av han så dukade vi fram en riktig lyx frulle. Efter det begav vi oss ut med Nellie på en långpromenad. Så mycket glädje min lilla prins ger så försvinner genast alla tankar och funderingar man tyvärr så ofta har.
Men men väl efter promenaden åkte han och jag till bauhaus för att handla spackel och färg till mitt sovrum, just nu sover ja i lillemans rum och trångt blir det.
Påvägen hem från bauhaus åkte vi förbi lillemans farmor och farfar på fika och bad i poolen. 






Efter badet blev det nyplockad gurka från mammas nya växthus.


Väl hemma igen började jag med sovrummet medans Lilleman sov middag och pappa kom även och hjälpte till. 

Sen blev det en städning av altanen och plantering av lite växter medans Mille satt och åt godis.
Även vattning av rabatten hann vi med som slutade i en blöt historia då han tyckte det var jättekul att jaga och spruta vatten på pappa ;)






Nu blir det middag sen ett bad och en promenad på Ringvägen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej,

Jag är en av arrangörerna bakom eventet Pappa Dagen, och tänkte bara tipsa om detta då det kanske intresserar dig.

Du får gärna kolla in mer information om detta här: https://www.facebook.com/pappadagen

/ Sanna

2014-06-08 @ 20:19:51
URL: http://mammasvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0