Fjättern och hundbad

Efter en lång och varm dag på jobbet men endå en positiv dag som bjöds på en god lunch tsm med en god vänn så begav jag mig så småningom hem för att plocka upp lilleman och Nellie för att gå på promenad. Det blev en tur till sjön fjättern för att låta Mille kasta pinnar i vattnet till Nellie som badade med full fart. 
Även fast både jag och Milliam var lika blöta som Nellie efter att hon skvätt ner oss gång på gång så begav vi oss tillslut till bilen för att möta upp storebror och hans dotter som ville kolla och klappa på kaninerna. Nu blir det middag för lilleman och en dusch för att sen gå och träffa John blund. 
För mig blir det att slipa av sovrummet en sista gång för att sen börja måla snart kan ja äntligen få lite ordning igen i lägenheten.
Trevlig kväll på er :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0