2013

År 2013 har nog varit det mest händelserika året men också det år jag nog mest vill glömma bort. Många livshändelser har ägt rum många negativa bl.a. blev ja singel efter ett nästan 7 årigt långt förhållande som ja trodde ja skulle tillbringa resten av mitt liv med, men jag har också varit med om många fantastiska händelser jag har bl.a. fått varit med och fira min sons första 1 års dag, jag har fått höra min son säga pappa för första gången. Jag har träffat många nya vänner som har spelat stor för mig, men bäst utav allt är nog att få se sin son växa upp och få följa hans utveckling från att vara så liten men endå kan ge en sån lycka och glädje som han gör. 

My love
In all my 
Life i will 
Love you 
In every time
And every moment 
Me and you forever

Milliam du är mitt allt.
Min kärlek till dig
Är det bästa som hänt mig
Ingen kan tänka sig
Att jag kommer lämna dig
Det går inte att beskriva
Känslan som jag får utav dig
Det känns som om den alltid 
Kommer att finnas kvar
Du skrev ditt namn i mitt hjärta
Du skrev att du aldrig ska lämna mig
Och ge mig smärta
Fjärillarna som kittlar i magen
När jag ser dig
Går inte att beskriva med ord
Men jag kan säga att känslan 
Är underbar
En sak kan jag säga
Att kärleken som du ger mig
Den kommer jag också ge dig
Det finns så mycket du inte kan se 
Som tanken på dig kan få mig att le
Det finns så mycket du inte fått 
Höra så mycket jag vill att vi ska göra
Det finns så mycket med dig som är bra
När jag tänker på dig så blir jag så gla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0