En bättre dag

Både jag och Lilleman har börjat piggna på oss. Började morgonen med att vakna runt tio utan någon nackspärr alls för första gången på 6 dagar. Milliam sov fortfarande så jag gick upp och lagade en brakbrukost med allt, taco toast, rostade mackor med marmelad, yoghurt och nypressad juice, det dröjde endå tills kvart i elva innan lilleman vaknade men med glatt humör. Efter frukosten lekte vi i hans rum för att sen börja montera tvättmaskinen ja fick av mamma och pappa igår. Milliam bjöd även på mat idag pizza med kycklingrulle och efterrätten stod ja för morötter och gurka och dipp, nu blir det sängen för både mig och lillskrutt. Det är tur att jag har han älskade vackra son.






Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt och intressant med en blogg ur en pappas perspektiv! :-)

2014-02-07 @ 23:10:00
URL: http://idanikolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0