Lite träning

Hänt massor sen sist, i torsdags kväll satt jag min bror och min systers sambo här hemma
Och planerade fredagens fiske, på fredagen va de dags för fiske tsm med William min bror och Andreas. Våran båt fick ihop totalt 6 gäddor samt 1 öring. På Fredagskvällen blev de utgång och en sovmorgon på lördagen. Hann bli lite meck på lördagen innan det var dags för att dra hem till jobbarpolare i Haninge. Blev en riktigt lyckad kväll med utgång tillsammans med jobbarkompisen Tobbe och sångaren i bandet skit arg. 
Söndagen blev riktigt lugn då ja va hemma kl nio på morgonen men det blev iaf en mysig kväll med ljus, ost o kex samt Bingolotto.
Idag blev en lång arbetsdag och det kändes riktigt skönt att få träna en timme efter och bara få plåga kroppen lite efter helgens bravader.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0