Nu sitter man här igen efter en lång dag...

Har precis kommit hem från en tio timmars lång jobb dag på okq8.
Varit ute med nellie sen hämtade jag bror så nu sitter vi hemma hos mig och tar en öl.
Planerna för kvällen är ej bestämda så vi får se vad som händer.

Satt också och gick igenom datorn på lite bilder och filmer från sommaren 2010:s banåkning
och hittade ett ganska roligt filmklipp som Dr. pepper från bombrepa redigerade ihop.

Klippen är på en riktigt ful om körning från mig på gotland ring grejen var att jag hade legat bakom dem
två hojarna som ni kommer att se i filmen och när jag väl tänkte att nu kör jag om hade personen framför
mig samma tanke så det blev riktigt tight i början utav kurvan. Observera i slowmotion hur nära kanten är. http://www.youtube.com/watch?v=z_7ORBnJK64


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0