Yttligare en helg avklarad.

I helgen har det varit ganska lugnt på fredagen åkte jag och flickvännen hem till hennes föräldrar som var bortresta. Vi åt god mat och tog det lugnt.
På lördagen blev det att stiga upp tidigt då jag lovat att köra häst transport till gustavsberg.
Det blev en lyckad dag med mycket solsken och avkoppling i bilen.
Efter hemkomsten blev det att sova middag i några timmar innan jag åkte hem till mor och far för att fira min syster som fyller år idag... Grattis!

Idag har det inte hänt mycket en stor städning utav lägenheten och funderar på att gå ut i garaget och göra klart det sista på hojen innan säsongen är i fullgång.
Det är trots allt bara 41 dagar kvar tills första bankörningen som kommer att ske på gelleråsen.
Så nu håller jag bara tummarna på att solen dyker upp och tar bort den här jobbiga snön som aldrig verkar ge sig..

Nej nu ska de drickas lite kaffe innan jag går ut i garaget på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0