Oskulden tagen för år 2010 !!!

Äntligen första provturen är gjord.
Började dagen med att städa lägenheten då en jobbarkompis och några till ska komma förbi ikväll.
Efter det ringde bror min och undrade om ja kunde hjälpa han med lite ärenden.

Efter det begav vi oss hem till mig för att börja skotta och skrapa is men som tur är kom far förbi så vi hjälptes åt alla tre att rulla ut hojen till torr asfalt sen bar det iväg till ok för att tanka.

Känslan efter premiärturen för år 2010 går inte att beskriva bland det skönaste jag varit med om.

Krampen i käken efter allt leende håller på att lätta nu ska ja städa lite till sen blir det att dra på en film innan alla kommer..

tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0