Helg igen och andra repan med hojen är gjord

Äntligen helg ser verkligen fram emot den eftersom ja inte har nått inbokat förutom att ja ska hem till älsklingens familj i morgon..
Har inte hänt nått speciellt denna vecka förutom att älsklingen har fyllt 20 år grattis.

Har väntat hela veckan på helgen då aftonbladet har lovat mycket sol till helgen men de slutar som vanligt i regn...
Förutom idag fredag, var besviken på morgonen då det inte såg så lovande ut på himelen men framåt dagen blev det bättre och efter att jag varit hos tandläkaren efter lunch begav ja mig hem och tog det lugnt ett tag ringde
m1cke ett antal gånger och frågade om han ville med ut en sväng och så blev det.
Min andra runda för iår och m1ckes första med sin nya hoj begav vi oss först till ok och tankade lite sedan åkte vi vidare till Motorcenter i nynäs för att snacka lite med Dennis. Det blev också en runda på nya motorvägen då små vägarna fortfarande är mycket grus på, vi stannade till vid bron längs motorvägen vid sergersäng. Efter det vände vi och gav oss ut på södertälje vägen och stannade till vid den nedlagda shellmacken i sorunda, innan vi begav oss hem längs storavika vägen..

Här kommer några bilder på m1ckes nya honda och min r1:

Först utanför Motorcenter



Sen på bron intill motorvägen vid segersäng







Sen vid shellmacken i sorunda










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0