Utgång ikväll

Då flickvännens syster fyller 18 så måste man ställa upp så det blir utgång ikväll. Blir först bowlinghallen som senare blir telegrafen..

Idag vaknade jag halv två gick upp och ut med hundarna då my var på ikea med sin mamma och handlade.
Efter det började ja riva med bilen eftersom ja fått körförbud på den ska byta bränsle ledningar ovanför tanken.

Efter tre timmar gick jag in i värmen och började skruva ihop ikea möbler sen ringde martin och undrade om jag ville ut ikväll och snäll som man är kan man inte tacka nej.

Blir nog en rolig kväll och med tanke på ekonomin och lönen som kommer på måndag blir det nog en kväll som man för en gång skull kommer ihåg..

Måste bara lägga in en skön bild där sanningen kommer fram:



Shar: it is odd how society sees things, lets say if a guy sleeps with all these girls, "hes the man!" or a stud. but if a girl does, she`s a total slut or whore. is society sexist!


Answer brandon: well think about it this way. if a key can open a bunch och locks, is viewed as a master key, and is awesome to have, but if a lock is opened by a lot of different keys, well thats a pretty shitty lock if you ask me.


Haha så jävla klockrent svar..

Nej nu ska ja göra i ordning mig simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0