Tänkte bjuda på lite minnesvärda bilder från det gånga året

Tänkte lägga in lite bilder från 2009 som man säger en bild säger mer än 1000 ord




Under 2009 hann jag med mycket jag flyttade hemmifrån (en bild på lägenheten)

Under året har jag hunnit flytta hemmifrån




Tog det efterlängtade mc kortet och en ny värld öppnade sig


Tog mc kort och lärde mig knäskrap


Bild 2


En ny familjemedlem anlände Nellie heter hon och är en boarder collie


anlände


Det var inte den enda familjemedlemen Peter min bror fick en söt dotter som heter Nicole nu är man farbor :D


Inte den enda familjemedlemen


Tog studenten med hyffsade betyg :)

hann med studenten också




Fått fast anställning på Länna bilcenter som bilmekaniker


länna



Det var en liten summering utav det gångna året som varit mycket roligt och lärorikt år med en massa leenden och glädje..

2009 tack för ett gott minne och välkommen 2010!

Kommentarer
Postat av: mY

Du firade även 3 år med världens bästa flickvän!

2010-01-02 @ 00:49:22
URL: http://mememy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin bildkavalkad!

2010-01-02 @ 12:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0