Hemma igen efter en trevlig ute kväll

Äntligen hemma igen efter en grymt trevlig ute kväll med både flickvännen hennes syster och flickvännens systers  pojkvänn och hennes kussin min vingman:P och hans kompis. Vi begav oss först till min flickvänns familj där släckt och vänner hade samlats för att fira min flickvänns syster som fyllde 18 år i veckan (grattis Mimmie)! sen gegav vi oss till bedaröbaren och tog några öl samt en och annan jäger!:P efter det blev det taxi 73 till storpub där vi satt och lyssnade på  bra musik samt god dricka med bra vänskaps krets
Nej nu ska jag ta och försöka sova tack för en minnes värd kväll bilder kommer upp snart så fort minnet växs till liv

Mvh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0