Fy F%n aldrig mer

Som vanligt säger man aldrig mer det som skulle bli en lugn hemma kväll slutade med en ipren och en massa vatten.

Satt hemma efter ha varit ute i garaget och spelade lite nhl10 på ps3. Martin ringde och frågade vad jag gjorde och undrade om vi skulle hitta på nått och som vanligt kan man inte säga nej vi satt här hemma spelade lite och drack några öl.. Efter det begav vi oss till bowlinghallen där vi mötte upp Ludde och kompani. Det blev några öl där sen stötte jag på dolfen som skulle vidare på efterfest. Jag och martin följde med och självklart blev det en och annan öl där efter en lång natt sitter jag nu framför datorn med pannknack och en flaska vatten..

Som rubriken lyder fy fan aldrig mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0