Börjar dagen med..

Börjar dagen med att jag ska åka hem och hämta m1cke sedan åker vi till rosenhill fiket och träffar några andra moppe polare och snackar lite skit och drömmar om sommaren.

Efter det beger jag mig hem och börjar riva ner hojen kopplingen ska bytas då den slirar  till och från.
Sen om jag hinner tar jag mig en sväng förbi yamaha center och kollar om dom har några miniblinkers..

Nej nu ska ja ta och hoppa in i duschen

Lägger in några fler bilder på hojen under året:


Fick med det första knäskrapet på m1ckes knässkraps skola 09-08-23

första skrap



Snygg fotad bild framifrån

1


En bild från en annan kurva
2



Ball bild tagen bakifrån

3


Sist en bild med cool bakgrund

4

Det var allt för tillfället men det kommer att komma ut mycket mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0