Systemet nästa!






Tjugo år idag då!



Då har äntligen det lilla lammköttet växt på sig lite under yttligare ett lyckat år.

Mycket skojj har hänt och det blir nog det här året som jag kommer att minnas mest under min livstid.

1. Flyttat hemmifrån
2. Köpt hund
3. Köpt hoj
4. tagit hoj kort
5. Lärt mig knäskrap
6. Köpt lägenhet
7. Tagit studenten
8. Varit i strömstad
9. Fått fast anställnig
10. Fått en bil
11. Bokat mina första bankörningar
12. Skaffat blogg
13. Handlat på ikea
14. Ätit god mat
15. Köpt en tv
16. Köpt ett ps3
17.Spelat ps3
18. Festat en del
19. Firat 3 år med min sambo:P
20. Fyllt tjugo

Observera att från nr 13 hittade jag inte på någe mer


Nej nu ska jag ta och äta tårta och fira..

Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0