Har kommit fram till att denna blogg är en helg blogg

Efter en lång betänke tid har jag kommit fram till att denna blogg är en helg blogg. Hmm undra varför kanske för att jag inte har ett dugg att skriva på vardagarna.

Under veckan har det hänt det vanliga jag har gått upp åkt till jobbet jobbat åkt hem ätit kollat lite på tv eller meckat i garaget sen läggdaxs:P

Förutom igår då blev det inte läggdaxs förän sent. Träningsvärk here we come.
Kände att jag måste komma in skinnstället inför sommaren 2010 som kommer bjuda på massvis med skoj. Så jag tog tag i det hela och bestämde mig för att åka ner och träna lite med a-juniorerna ( för dem som inte vet handlar det om ishockey)
För dem som inte vet har jag spelat ishockey många år så länge jag kan minnas. Med både bra och dåliga säsonger. Förra året spelade jag med a-juniornerna men det tog för mycket tid med tanke på både skola, praktik och jobb sen då 4-5 träningar i veckan det blev för mycket så jag slutade.
Men det här året har jag mer tid och som tur är har nynäs startat nhc 2 lag. Vi spelar i divison 4 eftersom vi är ett nystartat lag för iår. Vi har träningar en dag i veckan då vi bara leker runt och spelar två mål.
Men igår kände jag att jag måste börja träna lite mer seriös för att få upp lite kondition så jag beslöt mig för att åka ner och träna med a-juniornerna som spelar just nu i allettan. Inte nog med det så begav jag mig innan träning för årets första uppvärming i gymmet( i divison 4 har du ingen uppvärmning förutom en cola eller liknande sittandes på läcktaren) :P.
På toppen utav det skulle vi äta hämtmat jag och My då beställde jag en sallad hör och häpna:P

Så nu sitter jag här en fredags kväll och kollar på tv och sitter vid datan och bara tråkar eftersom jag har lovat mig själv att ta det lugnt ett tag med festandet....

Men som vanligt kan man inte säga nej Martin vill att jag ska följa med på fest och äldsta bror kommer nog att bege sig till mix med silverblad. Satt kvällen är fortfarande ung.

På återseende :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0