Blev en lugn lördag

Igår fredag kom martin förbi och det bjöds på vuxen dricka och nhl en lugn kväll helt enkelt.

Idag blev en halv lyckad men endå inte. På morgonen for jag och m1cke iväg till uppsala till lelles mc och shopade lite. Micke fick tag på en ny hjälm och ett par handskar medans jag fick nöja mig med en lammelsats till kopplingen på hojen.
Efter det blev det lugnt i några timmar sen begav jag mig till ishallen för Nhc:2 :s sissta match. Det blev vell inte så himmla lyckat för mig vi tog ledningen med tre noll sen fick jag för mig att tacklas lite vilket brukar lyckas men inte den här gången. Skridskon fastnade i isen medans tacklingen kom och jag vred högra knät. Ont som f#n gjorde det och jag blev tvungen att avbryta matchen. Sitter nu hemma och tar en öl medans det frysna dennis korv packetet sitter lindat runt knät och försöker dämpa svullnaden.

Men men jag ee inte bitter :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0