Årets första bandag är avklarad!

Äntligen har jag fått leka av mig på årets första bandag..


På torsdag kom m1cke förbi på eftermiddagen efter jobbet och vi lastade in min hoj i släpet. (ska vell tillägga att jag la ner ca 2 timmar på onsdagen på att putsa upp kedjan på r1:an)

Började fredagen med att åka och jobba som vanligt sedan hem duscha och packa det sista innan jag begav mig hem till m1cke för att bege sig till Gelleråsen.



För dem som inte vet vad gelleråsen är kommer lite fakta här: 

Karlskoga Motorstadion

Karlskoga Motorstadion är namnet på det företag som driver motorbanan som allmänt kallas Gelleråsen. Den äldsta banan i Sverige, unik tack vare det faktum att du kan se hela banan från alla publik områden. Banan är också den enda banan som har scoreboard så att publiken hela tiden kan följa resultatet.

Här kommer också en bild på banan:





Här kommer lite bilder från bilresan dock inte samma kvalitè på bilderna som gubblasse lagt upp dem kommer lite längre ner i inlägget:

M1ckes och min hoj lastade utanför ica i ösmo



Solen lyste och hade glömt solglasögonen hemma så det blev att sätta på hjälmen med tonat visir
Sen fick m1cke lite kramp i fingrarna samtidigt som Metallica spelades på radion



Här kommer vi fram till Karlskogas modellflygplats där vi skulle sova under natten



Blev en tidigt morgon på lördagen klockan ringde kl 06:00

Tog en liten bild också på Dollarkatten och Omegas släp innan avfarten till gelleråsen:



Här kommer skylten:




Blev en hel del hojar vid uppställningen:



Bland annat min och m1ckes hoj:






Omegas och dollarkattens:






Samt Saecos:s



Och Demas:



Tyvärr dör mobilen efter bilden på demas hoj så jag fick inte med Dr.peppers hoj på bild

Lägger in lite bilder från Gubblasse:
















Som sagt tack alla för en riktigt härligt dag och att vi alla kunde avsluta dagen med flaggan i top!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grr..du ser ut att passa riktigt bra på dendär hojen..men man skulle så gärna vilja se hur killen under dendär hjälmen ser ut ;)

2010-04-19 @ 10:29:32
Postat av: Anonym

Vart är uppdateringen av denna helg?:)

2010-04-26 @ 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0