Jobbig dag..

Jaha idag känner jag mig verkligen död..
Gick upp vid sex i morrse och åkte till jobbet.. Jag jobbar på länna bilcenter som bilmekaniker. Det är en mitsubishi verkstad där jag gör allt ifrån service till reparationer.
Har en provanställning på 6 månader efter det får ja se om jag får stanna.

Kl kvart i fem hämtade jag upp My så åkte vi och handlade. Står nu och lagar mat samtidigt som jag skriver Pommes frites och dennis korv bjuds det på idag.

Efter det skall jag och My ut och gå med hundarna. Minnie och Nellie. Mys hund en liten blandras mellan Papillion,Vavva, Griffon. Min hund är en blandis det med, det är en boardercolli men eftersom mamman ej gjort vallhundsprovet räknas hon som en blandis.
Hon är nu 11 veckor gammal..


Efter vi ätit ska vi gå ut till grusplanen och spela lite fotboll..

Men nu är det dax att äta...Ha det bra så länge så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Ann

Söt är Nellie.

2009-07-23 @ 11:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0