Inte haft tid..

Hejsan har inte skrivit på länge pga att jag har jobbat..
Jobbar både okq8 och länna bilcenter..

Länna mellan 7-16 och okq8 16,45-21.15
Satt jag har lite att stå i.

Under tiden ja inte skrivit har den årliga grabbhelgen varit.
Jag mina två bröder och ena kusinen och några polare till åker ut till en ö i skärgården med ett stort party tält elverk med musik och självfallet en smutta alkohol..

Var riktigt skönt att komma ut förutom att jag jobbade både på lördag och söndag öppningspasset. :(

Har blivit lite hoj åka också jag och pappa har varit nere och kört lite konbana för att träna inför uppkörningen som är inom kort.

Nej nu ska jag ta och jobba vidare vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0