En skön sommar dag!

Hallå igen..

Stod och lagade frukost i morrse när micke ringde och undrade om jag ville hänga med ut och köra lite hoj.
Självklart blev svaret och efter ett glas oboy och två toast begav vi oss ut. Mötte micke och hans pappa som jag övningskör med. (Har klarat teorin bara uppkörning kvar).
Vi begav oss till norvik där jag tränade på stoppteknik. Först bromsa från 70 till stillastående efter det från 90 till stillastående. Allt gick bra och efter ett tag körde vi vidare ner till ok för att tanka och snacka lite med arbetskolegorna.
Sedan körde vi genom stora vika och upp bakvägen till stockholms södra racingbana slinger bulten. Blev en vända där sen begav vi oss hem.

Efter en skön förmiddag med slingrande vägar åkte jag hem till mamma och pappa för att hjälpa till med det sista flyttlasset.
Började vid två på dagen och blev klar vid ca 18 tiden. Då körde jag och hämtade My sedan åkte vi tillbaka och blev bjudna på grillad fransyska(kött) med potatis sallad och varm tomat.

Efter en lång men ändå härlig dag ser jag verkligen fram emot att gå upp sex och åka till jobbet i morgon........




Här är min hoj som inköptes denna vår.

Nej nu ska jag ta och dusha sedan sätta mig framför tvn,,,
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0