Godjul

Igår var en stressig dag. Att köpa julklappar dagen innan julafton är inget att rekommendera tillsammans med alla andra Sveriges 9,5 miljoner åkte ja och Mille in till Haninge för att köpa julklappar. Efter några samtal med bror om vad hans döttrar ville ha så visade det sig att även dom var i Haninge centrum så vi möttes upp. Efter en lång dag med en massa folk till höger och vänster var de skönt att få komma hem. Väl hemma städades det sista i lägenheten samt pynta granen med mitt lilla hjärta. När de väl var dags för välling ville inte lilleman sova så vi körde uppesittarkväll tillsammans, även Fredrik hörde av sig så vi fick sällskap tillsammans, ingen vinst blev det men en riktigt trevlig kväll. Idag är det julafton och jag hann precis duka fram frukosten och sätta mig ner så kommer en glad liten pojke springandes ut från sovrummet och räcker ut armarna självklart hade jag förväntat mig en kram men han springer bara rakt förbi fram till granen där paketen ligger. Förklarar att vi måste äta frukost först innan vi öppnar paket och jag tror han förstod för ja har aldrig sett en sån liten kille få in en hel macka i munnen samtidigt som han får fram ett ljud fädi fädi. Nu blir det paketöppning samt en dusch för att sen bege oss ut med Nellie innan vi åker hem till min mormor för att fira jul, längtar tills ja också får se dagens outfit på Mille som vi köpte igår kommer att va så stilig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0